یک یکی (فرمول های ازدواج)

0
361

انسان عصر ما با آنكه در تكنولوژي بسيار پيشرفت كرده و نيروگاههاي هسته اي، هواپيماهاي غول پيكر و سفينه هاي فضاپيما و … ساخته اما هنوز با سوالات زيادي در زمينه زندگي شخصي و خصوصي خود روبروست. آمار بالاي طلاق، آمار بالاي متاركه ها يا طلاق هاي زير يك سقف و همه نارضايتي ها از زندگي مشترك كه زوج هاي جوان و حتي كهنسال با آن روبرويند خبر از اين دارند كه زندگي ما با جنس مخالف نيازمند يك بازنگري عميق است و هنوز سوالات زيادي هست كه هر يك از ما لازم است بدان پاسخ دهيم . چرا كه موفقيت ، تنها سفر به فضا ، يا ساختن تكنولوژي هاي پيشرفته نيست. انسان موفق حتما بايد فرمول هاي ازدواج را بداند و در انتخاب همسر و در ازدواج خود هم موفق باشد:
تجرد بهتر است يا تاهل؟ زندگي با جفت روحي بهتر است يا يك ازدواج معمولي با اولين كسي كه در زندگي مان پيدا شده؟ ريسك در ازدواج بهتر است يا داشتن يك نقشه روشن براي  ازدواج؟
چگونه مي توانيم جفت و همسر حقيقي خود را پيدا كنيم؟ معيارهاي ما براي انتخاب همسر چه بايد باشد؟چگونه عشق و دوست داشتن خود يا طرف مقابل را محك بزنيم؟
چگونه مي توانيم در دام خطرات انتخاب همسر و ازدواج نيفتيم و چگونه مي توانيم در زندگي خود با جنس مخالف موفق باشيم؟
چه وقت ازدواج كنيم و تحت چه شرايطي هرگز ازدواج نكنيم؟!
پاسخ اين سوالات  را در كتاب “يك يكي ” ملاحظه خواهيد كرد.
همچنين در اين كتاب با فرمول هاي ازدواج و انتخاب همسر ،مشخصات همسر حقيقي و جفت روحي و اين كه چگونه فريب ظاهر افراد را نخوريم و خود نهاني آنها را بشناسيم آشنا خواهيد شد. غايت و نهايت ازدواج و همه ي دستاوردها و نتايج مثبت و منفي  آن و همچنين مولفه هاي ازدواج هماهنگ و اين كه ازدواج غير از تبعات جسمي و رواني تبعات روحي هم دارد ، از جمله ديگرمباحث مطرح شده در اين كتاب است.